سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

انواع برگر (2)

1400/02/07 در ساعت 15:09:00

برگرها یکی از غذاهای مورد علاقه افراد در سراسر دنیاست. در این مقاله به بررسی ادامه انواع همبرگر می پردازیم.

انواع برگر (2)

انواع برگر

در ادامه مقاله انواع برگر (1) به معرفی ادامه برگر ها می پردازیم.

برگرهایی عجیب از سراسر دنیا با طعم هایی عجیب که شاید مورد علاقه هر کسی نباشد. در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.











چیلی برگر

مبداء: آمریکا


چیلی برگر


این همبرگر  برای اولین بار در سال 1920 توسط توماس دی فارست در رستورانش در نزدیکی لس آنجلس درست شد. این برگر عمدتا به صورت روباز سرو می شود، در مواردی هم مخلفات چیلی آن در کنار برگر قرار میگیرد تا مشتری خودش آن را اضافه کند.

این برگر هم به صورت تنها و هم با پنیر، پیاز و یا گوجه فرنگی سرو می شود.


برگر چوریزو

مبداء: فیلیپین


برگر چوریزو


همبرگر چوری ، که به آن برگر چوریزو نیز گفته می شود، یک همبرگر فیلیپینی است که علاوه بر مخلفات معمول ما ایرانی ها یعنی  گوجه فرنگی و کاهو ، با پته های چوریزو (لونگانیسا) ، سس موز ، سس مایونز و آتچارا ( نوعی خیارشور که در فیلیپین سرو می شود. ) ساخته می شود.


سس


این همبرگر در یک مسابقه که در شهر نیویورک برگذار شد، مقام اول را کسب کرد. 


برگر نارگیل

مبداء: فیلیپین


برگر نارگیل


همبرگر نارگیل که به آن برگر ساپال یا همبرگر نیوگ نیز گفته می شود ، یک برگر گیاهی فیلیپینی است که با تفاله خرد شده نارگیل (ساپال) ساخته می شود. این تفاله از محصولات جانبی استخراج سنتی شیر نارگیل در غذاهای فیلیپینی است. در درست کردن این برگر از تخم مرغ هم استفاده می شود بنابراین این همبرگر مناسب گیاهخواران نیست زیرا در آن تخم مرغ نیز وجود دارد.


برگر کوبایی فریتا

مبداء: کوبا


برگر کوبایی


همبرگر کوبایی فریتا یک آرزوی غذایی برای افراد برگر دوست است که به واقعیت پیوسته است. یک همبرگر خوشمزه، درست شده از گوشت گاو که به صورت آبدار درست می شود. پر از سیب زمینی سرخ شده و پیاز ترد شده ، در سس گوجه فرنگی تند له شده و درون یک نان تست شده کوبایی ( نانی شبیه نان های باگت فرانسوی، اما با مواد تشکیل دهنده و روش پختی متفاوت. در مواد اولیه این نان از مقدار کمی چربی گوشت هم استفاده می شود.) درست می شود.


برگر فلفل سبز مکزیکی

مبداء: مکزیک


برگر فلفل سبز مکزیکی


فلفل های این برگر از نیومکزیکو فراهم شده و این برگر در مکزیک درست می شود.


همداگ

مبداء: استرالیا


همداگ


 همانطور که در عکس میبینید این برگر عجیب از یک هات داگ و یک همبرگر درست شده که توسط نان هایی با شکل های مشخص پوشیده می شود. از دیگر مخلفات آن میتوان به پیاز، سس کچاپ، پنیر، گوجه فرنگی و مواد دیگر نام برد.

این برگر اولین بار توسط مارک موری استرالیایی در سال 2004 ابداع شد. نوعی که او برای اولین بار درست کرد شامل پنیر، سس گوجه فرنگی، کاهو، سوسیس فرانکفورتر و یک برگر ( مانند عکس ) بود. پزشکان بسیار تاکید دارند که اصلا از این برگر استفاده نکنید، حتی برای یک بار.


برگر هاوایی

مبداء: نامشخص


برگر هاوایی


برگری درست شده از آناناس!!

شاید بتوان گفت که برگر هاوایی یکی از عجیبترین و شاید شیرین ترین برگرهای دنیا است.

از مواد اولیه آن میتوان به سس تریِ‌یاکی (روش تری‌یاکی یک روش ژاپنی در پخت و پز است. در این روش  مواد خوراکی را پس از خواباندن در سس سویای شیرین، کباب می‌کنند. تری‌یاکی در بیشتر رستوران‌های امروزی ژاپنی سرو می‌شود.  )، سس مایونز و عسل اشاره کرد. در ادامه باید آناناس ها رو گریل کنند و در نهایت این مواد به عنوان سس به روی گوشت ریخته می شود.


برگر جوسی لوسی

مبداء: شهر مینیاپولیس، آمریکا


برگر جوسی لوسی


این برگر در واقع همان چیز برگر است اما با یک تفاوت کوچک. پنیر به جای آنکه بر روی گوشت باشد در داخل گوشت قرار دارد. طرز تهیه آن هم به این شکل است که ابتدا پنیر را در بین دو تکه گوشت قرار میدهند و سپس دور گوشت را میپوشانند تا یک گوشت یک تکه به نظر رسد که داخلش پنیر است. همچنین در قسمت هایی که بین گوشت و پنیر قرار دارد، گوشت آن تکه آبدار می شود.


برگر کیمچی

مبداء: سئول، کره جنوبی


برگر کیمچی


تنها تفاوت این برگر در استفاده از کیمچی در دستور پخت آن است. کیمچی یک خوراک تخمیر شده و نمکی سنتی کره‌ای است که از سبزیجات و ادویه‌جات گوناگون و معمولاً با کاهوی چینی و ترب سفید کره ای و نوعی کلم چینی به نام بائچو  (baechu)  و فلفل قرمز درست می‌شود.




اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

1401/04/18 در ساعت 10:48:51

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که با همبرگر آشنایی نداشته باشد. خوراکی محبوب و خوشمزه که با استفاده از گوشت چرخ شده و ادویه های خاصی تولید می شود.

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

فست فود در مشهد

1401/03/30 در ساعت 11:16:14

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با بیش از سه میلیون نفر جمعیت و داشتن مکان های زیارتی و سیاحتی، یکی از شهرهایی است که مجموعه رستوران های عطاویچ با افتتاح دو شعبه فست فود سعی در ارائه سرویسی مناسب به هم وطنان می کند.

فست فود در مشهد

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

1401/02/26 در ساعت 11:10:58

همبرگر به یک غذای محبوب در میان فست فود ها تبدیل شده است و انتخاب بسیاری از افراد برای وعده های غذایی خود می باشد. در این مقاله اطلاعاتی راجب همبرگر برای شما ارائه می کنیم.

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

فست فود های پرطرفدار

1401/02/11 در ساعت 10:55:34

امروزه فست فود ها در سرتاسر جهان به محبوب ترین و پرمصرف ترین غذاهای دنیا تبدیل شده اند. راه اندازی فست فود به یک کار پر سود و پردرآمد مبدل شده است و اگر سربچرخانید در همه جا فست فود های پر زرق و برقی را می بینید که مشغول ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.

فست فود های پرطرفدار
نظر جدید
0%

سبد خرید